duminică, 25 mai 2008

Some like it hot (ro: Unora le place Jazzul)

am vazut filmul asta acum 2 ani pentru prima data si cred ca este cea mai buna comedie pe care am vazut-o vreodata. are tot ce lipseste astazi unei comedii decente in care vulgaritatea si mai ales aluziile sexuale nu isi au locul. replici spumoase:

Jerry: Have I got things to tell you!
Joe: What happened?
Jerry: I'm engaged.
Joe: Congratulations. Who's the lucky girl?
Jerry: I am!
 
Osgood: I am Osgood Fielding the third.
Daphne: I'm Cinderella the second.

Osgood: You know, I've always been *fascinated* by show business.
Daphne: Is that so?
Osgood: Yes. As a matter of fact it's cost my family quite a bit of money.
Daphne: Oh, you invest in shows?
Osgood: Showgirls. I've been married seven or eight times.
Daphne: You're not sure?
Osgood: Mama is keeping score.

Junior: Look, if are you interested in whether I am married or not?
Sugar: Oh, I'm not interested at all.
Junior: Well, I'm not.
Sugar: That's very interesting!
 

................iar astea sunt doar cateva din replicile memorabile din acesta super comedie. eu va recomand sa o vedeti (gasiti pe oDC mai mult ca sigur) pentru ca nu o sa va para rau. este savuroasa si mai ales este considerata cea mai buna comedie a tuturor timpurilor.

dupa ce au fost martorii unui asasinat in Chicago, 2 muzicieni decid sa se deghizeze in femei pentru a scapa de gangsterii care vor sa ii ucida pentru a nu spune politiei de crime. de aici toata nebunia. in timp ce unul se indragosteste de o colega de trupa Sugar Kane ( Marilyn Monroe), altul seduce fara sa vrea un milionar. in cele 2 ore sunt atat de multe rasturnari de situatie si mai ales lipsa vulgaritatii trebuie notata ca un mare plus.

Niciun comentariu: