joi, 15 mai 2008

ma uitam pe blogurile altora si unul din ele era foarte interesant si mi-a atras atentia asa ca m-am uitat la profil sa vad de unde este si mai ales ce preferinte are. am vazut apoi ca respectivul avea 5 bloguri pe care am vazut ca le alimenta cu diverse posturi aproape zilnic.

nu stiu cum reusesc unii pentru ca eu am o problema. cum sa reuseti sa manevrezi 5 bloguri. oare nu ai si tu o viata? nu te plimbi si tu cu prietenii sau nu petreci deloc timp cu familia ta?

ce trebuie neaparat mentionat este faptul ca blogurile alea aveau teme diferite. unul era de muzica , altul de literatura, de sport, fun si fotografie. bine, ideea nu e asta. oare cum sa administrezi atatea bloguri? va dati seama cat timp ia sa scrii posturi sau sa adaugi videoclipuri de pe YouTube pe blog?

Niciun comentariu: