marți, 13 mai 2008

vremuri.........

am ascultat de curand pe YouTube  LASA-MA PAPA LA MARE si imi aduceam cu nostalgie aminte cat de tare putea sa fie melodia asta inainte, prin anii `90 pe la sfarsit. apoi am mai vazut cateva clipuri romanesti pentru ca mai apoi sa trec la cele straine. si uite asa am constatat ca muzica anilor `90 a fost cea mai tare si nu cred ca va mai fi o perioada ca aceea foarte curand.

in Romania am avut cateva trupe de fete care faceau valuri. andre, care au facut istorie, apoi exotic, alea care cantau..... un sarut, doar atat, un sarut nimic mai mult............ in categoria asta trebuiesc mentionate si fetele de asia care erau foarte la moda. si mai era atunci o trupa, genius parca se numea care avea o melodie foarte interesanta, Macho Man.
la categoria baieti erau valahia care cantau de zor banana furata de suzana, apoi 3se cu amintirile si animal x care au avut mai multe melodii la moda.

international, domina britney spears cu baby one more time care a ramas cea mai tare piesa a anilor `90 si christina aguilera cu al sau genie in the bottle, o alta nebunie de piesa. la baieti erau n`sync care faceau ravagii si mai ales backstreet boys.
de altfel, daca stam sa ne gandim, muzica din acea perioada inca o mai ascultam pe la diverse majorate, nunti, botejuri, taieri de mot etc. dar trebuie sa recunoastem ca in istoria muzicii pop si dance anii `90 si inceputul lui 2000 reprezinta apogeul.

Niciun comentariu: