joi, 8 ianuarie 2009

aiurea- primul AIUREA pe anul asta

cateodata imi dau seama ca sunt foarte rau cu lumea, ca sunt incadrat (desi, nu sunt sau ma rog, nu a "indraznit" nimeni pana acum sa imi zica ) la categoria jigodie imputita.  cred ca este pentru ca mereu am ceva de comentat si asa mai departe, iar eu cand ma apuc sa comentez nu tin cont ca este X sau Y langa mine si de foarte multe ori sunt lovit de sinceritate fix cand nu trebuie. nu ca as prefera ca lumea sa nu stie ce parere am eu despre ea, nu de alta, dar ma doar fix-n pix daca afla si asa mai departe. si cred ca si asta este o problema, faptul ca ma doare fix-n pix de ce zice lumea despre mine. poate ar cam trebui sa ma intereseze (inainte ma mai interesa, dar nu eram genul de om care sa traiasca dupa cum spun ceilalti) din nou acest subiect. pe bune, ca daca stau bine sa ma gandesc nu traiesc singur in jungla sau ca Robinson Crusoe pe o insula pustie unde sa nu stiu de nimic si de nimeni, mai exista si alte persoane pe aici pe langa mine care ar mai trebui bagate in seama si din aceasta categorie nu trebuie sa faca neaparat parte prietenii, ci si lumea din jur, care ma vede de doua ori pe zi sau care ma vede la doua saptamani si imi sopteste un Buna! fortat. nu stiu, dar cateodata prea sunt asa....asa, dar nu stiu cum. eu cred ca este mai bine sa spui ce te doare cand te doare si mai ales la momentul oportun. si nu cred ca asta se va schimba vreodata din mine, adica e ceva genetic.....daaa, si ce frumos ninge afara; simteam nevoia sa fac o mica paranteza, nu de alta, dar prea e marfa afara cand ninge. nu cred ca poate exista un anotimp mai frumos decat iarna.....incheiere de paranteza acum.revin la ceea ce spuneam. este orecum bine sa fii asa si pana la urma nu s-a plans nimeni ca am fost prea asa si pe dincolo, dar asta nu este singura problema. imi este frica ca nu cumva oamenii sa se obisnuiasca asa cu mine si sa ma stie drept cel mai carcotas si asa mai departe. m-ar deranja pentru ca nu este asa. chiar nu este asa. si totusi, fara modestie acum, vorba unuia care a spus demult ca modestia este pentru prosti, lasa ca mie imi place de mine si asa..... si nu e bine si am explicat mai sus de ce, dar nu conteaza avand in vedere ca pe moment este bine asa. poate ca ma voi schimba, dar pentru asta este mare nevoie de timp.

Niciun comentariu: