sâmbătă, 31 ianuarie 2009

moment nervos

acesta este un post razboinic..sau nu. oricum postul asta intra la categoria ma enerveaza. la cume chiar. este ca un fel de terapie pentru nervii pe care ii acumulez in timpul asta. nu cred ca este zi in care sa nu ma enerveze ceva, zi in care sa zic si eu multumit ca nu m-am simtit incordat deloc. nuuu. trebuie sa fie ceva. orice. oricine.

luna asta a fost foarte naspa. cred ca e cel mai aiurea inceput de an pe care l-am avut de la inceputul veaurilor. in primul rand, am racit si am stat cam o saptamana cu vocea in pioneze ( sau piuneze, cum s-o mai scrie, ca acum imi e prea lene sa ma uit in DEX) ceea ce mi-a rapit placerea de a vorbi mult si aiurea. plus, ca daca ma mai enervam nu puteam sa tip, asa cum mi-as fi dorit. si strange nervi in tine. apoi la scoala, locul care a ajuns sursa continua de nervi (si nu din cauza voastra, ultimele trei banci de pe randul de la geam). incepand cu profii si sfarsind cu femeile de serviciu, care desi nu fac nimic toata ziua, si de cele mai multe ori in clasa e cam jeg, fac crize. si daca tot ma enerveaza si profii, gata!, sa nu va mareasca salariile, ca dac ati trait pana acum cu salariul ala pe care il rotunjiti cu meditatiile pe care le faceti, puteti sa mai traiti si asa, inca putin.

acum. ma enerveaza ca iar mi s-au stricat castile. nu stiu ce c...at au ca imi merge doar o casca. si dua asta ma mai intreaba lumea daca am inceput sa chelesc ( si NU! NU CHELESC!! ca m-am interesat si asa, sa muriti voi de ciuda!!) si sa ma stresez si sa tip. uite d-aia. ca ma enervez des, asa ca faceti si voi pustiul de bine si nu ma mai enervati. ms:*

Niciun comentariu: