sâmbătă, 31 ianuarie 2009

hannibal lecter


dupa nenorocirea aia de Chucky care nu ma lasa sa dorm cand eram mai mic, vedeam in orice maimutoi, orice jucarie un Chucky care avea sa ma omoare, Hannibal Lecter, e personajul cel mai temut din tumultoasa mea copilarie.

primul film pe care l-am vazut din seria Hannibal, a fost  The Silence of the Lambs.  un superfilm, un thriller cu influente horror si etc, extraordinar film. si atunci, ( la 11 ani) l-am vazut pentru prima data pe cel mai temut criminal in serie. privirea aceea blanda, care totusi te scotea din sarite si mai ales care te sa te cutremuri. am pus si poza, sa vedeti si voi cum arata.

Hannibal Lecter mi-a speriat copilaria. criminal in serie, pshiatru, canibal, rafinat cunoscator al vinurilor si al muzicii culte, nu e de mirare ca e cel mai cunoscut persnaj negativ din istoria americana.

Niciun comentariu: