marți, 20 ianuarie 2009

Codicele de Douglas Preston



rar se intampla sa imi placa cate o carte atat de mult cum mi-a placut Codicele  de Douglas Preston.  nu ca ar fi vorba despre o capodopera a literaturii contemporane, dar este o carte care mi-a placut tocmai pentru ca este atat de naiva si atat de uor de citit. am citit-o in patru zile. povestea este una simpla, un tata miliardar, care fusese jefuitor de morminte maya, nemultumit de cei trei fii ai sai se ingroapa cu averea sa de peste jumatate de miliard de dolari undeva pe Glob. cei trei baieti ai lui trebuie sa gaseasca acel loc daca vor averea, dar nu doar ei cauata ascunzatoarea ci si altii, oameni care vor o comoara ascunsa de batran, codicele maya in care se vorbeste despre mai bine de 2000 de plante si de proprietatile pe care acestea le au, o adevarata descoperire avand in vedere ca medicina maya putea ajuta la gasirea unei cure impotriva cancerului.

desi pare un subiect tampit, si sincer sa fiu, chiar este unul, cartea mi s-a parut foarte buna, foarte frumos scrisa, nu neaparat bine. nu stiu daca este o carte de aventuri sau un thriller, dar este o carte care te tine cu sufletul la gura, asta mai mult ca sigur. nu se poate spune ca are valoare literara, dar este o carte pe care nu o poti lasa din mana, o carte care intr-o zi ploioasa sau in care te plictisesti total, este o binecuvantare. asa cum a fost pentru mine, desi eu aveam ce face. oricum este o carte numai buna de omorat timpul, dar si daca ai chef sa citesti ceva amuzant si relaxant.

Niciun comentariu: