duminică, 15 februarie 2009

Angels and Demons

daca vreti sa cititi o carte cu adevarat tare atunci cititi Ingeri si demoni ( Angels and Demons)  de Dan Brown. nu va luati dupa toti cretinii care spun ca  The DaVinci Code este cel mai bun roman al sau si care prin faptul ca face asa-zise dezvaluri senzationale despre originea religiei noastre se face mai interesant, in rest, in ceea ce priveste actiunea este un 0 barat. din punctul meu de vedere nu se compara nici pe jumatate cu acest roman. extraordinar, o carte pe care mai mult ca sigur o citesti cu sufletul la gura. fac si film ( am gasit trailer, probabil ca este mai de demult pe net, dar eu abia acum l-am vazut, oricum trecem peste). nu stiu cum va fi, dar sper sa fie macar la fel ca The DaVinci Code, film care a ridicat nivelul scazut al romanului. am aflat ca au avut probleme si ca scenele de exterior le-au filmat undeva intr-un platou in care reconstruisera Vaticanul, pentru ca nu au primit acordul de a filma in statul papal.

Niciun comentariu: