joi, 26 februarie 2009

nesimtirea nu are varsta

si sa nu se mai spuna ca doar generatia tanara este nesimtita si rea cu oamenii in varsta. nu este asa. sa vedeti rautate pe babele si mosii care circula cu masina sau care pur si simplu merg pe strada. cred ca persoanele astea in varsta sunt cele mai periculoase fiinte din lume pentru ca ele ma enerveaza intr-un hal fara de hal si asta foarte des. uite niste exemple. eram o data cu cristina prin centru, pe la Teatrul National. si erau doua masini, foarte aproape parcate (alt exemplu de mare nesimtire). prima a intrat cristina si imediat dupa ea, eu. in fata noastra o baba a asteptat sa iasa cristina si in loc sa astepte sa trec, pentru ca intrasem pe acel stramt coridor, inainte ca ea sa ajunga macar langa masina. si cand sa ies, se pune namila de baba in fata mea si plina de spume incepe sa tipe la mine, ca sa ma duc inapoi ca ea nu poate sa treaca. pai, mai mamaie, eu aproape ca am iesit si cum ai asteptat ca fata sa treaca, cum era si normal pentru ca deja intrasem pe acel coridor si era si normal sa astepti sa treaca.in plus, in spatele meu, mai erau doua persone, care au facut cum am facut si eu, stanga imprejur, nu de alta, dar pe doamna baba, o apucasera crizele sau dorul de cimitir si de aceea voia sa treaca si a trecut pentru ca am zis sa ma abtin. vorba aia, doamna avea dreptate! daca ai trait in perioada comunismului ai voie sa faci ce vrei si mai ales, ceilalti sunt niste lichele ca vorba aia, TU, BABA ai muncit la viata ta, de parca ceilalti ar avea vreo vina pentru cum ai trait tu. si uite asa, trei persoane au fost facute sa se intoarca din drum, pentru ca o baba voia sa faca ea circulatia pe strazi. 

apoi sunt clasicele exemple din autobuz, in care o astfel de cucoana, este revoltata ca cei tineri o inghesuie, ca vorba aia, ea nu are dom`le aer si moare axfisiata sau mai stiu eu ce alta problema are. dupa ce ca statul isi face pomana pe banii nostri de ei si au voie sa se plimbe toata ziua cu RATB pentru ca au gratuitate mai fac si figuri. in loc sa se dea elevilor si studentilor care oricum se duc spre scoala, se dau babelor care se plimba de frica ca le asteapta moartea acasa. in plus, sunt vesnic nesimtie si nemultumite de cei din jurul lor pe care ii considera ultimii oameni. urat, foarte urat. nu spun ca noi generatia tanara  cum suntem numiti, nu avem nicio vina, dar parca si babele o cauta cu lumanarea. prea tare. si cum sa nu te superi cand se ia de tine, doar pentru ca stai si tu in jurul ei si pentru ca ai nesimtirea de a merge cu autobuzul.

2 comentarii:

malina spunea...

adevarat graiesti. dupa ce ca merg gratis[ca si tinede altfel] mai fac si fite. iar daca printr-un noroc chior, atunci cand esti mort de oboseala de la scoala si cu un chiozdan de 30 kg in spate, prinzi un loc, se pun in fata ta si se uita insistent si dispretuitor la tine. plus ca isi gasesc si orele cele mai de varf sa se plimbe... hai sa facem o campanie impotriva lor

Claudiu spunea...

ba, pardon!, eu circul gratis pentru ca sunt elev si am dreptul ca ma duc la scoala si dupa ce o sa termin scoala o sa pot sa aduc si eu ceva societatii, dar babele si mosii comunisti care nu au facut decat sa stea si sa primeasca bani si case, nu cred ca au folosit deloc nici macar societatii comuniste. eu voi folosi, macar ca voi plati impozite si etc. in plus, eu nu am nimic cu ele, dar macar putina recunostinta si mai ales, sa fie mai ales CIVILIZATE!!!