duminică, 8 februarie 2009

sfarsit

te gandesti vreodata la Sfarsitul Lumii sau Apocalipsa? te gandesti vreodata ca ai sa mori ca acest lucru este cat se poate de normal si de natural. cred ca asta ma enerveaza cel mai tare la moarte, faptul ca este ceva cat de cat natural. ma uit ca exista persoane care asteapta moartea cu seninatate si abia asteapta sa moara. nu le este frica. cum nu ii era nici ciobanului din Miorita.  ma enerveaza lumea care gandeste asa. e foarte aiurea. cum sa te bucuri ca mori. moartea nu vine neaparat ca un sfarsit. nu este neaparat o eliberare. 

si ma mai gandesc uneori la apocalipsa si cat de fioros este descrisa in BIBLIE. sper sa nu prind si eu vremurile alea. asta daca se va intampla asa cu adevarat, daca va veni cu adevarat acest sfarsit. oricum. mai vedem. este un subiect destul de controversat si rar se intampla sa ma gandesc la el. si sper sa nu ma mai gandesc foarte des.

imi este usor frica. nu stiu de ce. mie imi este frica, foarte frica de lucrurile care tin astfel de lucruri. nu imi explic cum pot rezista la toate torturile din lume, toate acele nebunii din Saw si Hostel  si cum se face ca ma inspaimanta astfel de lucruri.

am vazut cand eram mai mic si cred ca a fost si singura data cand ma voi uita la asa ceva, Exorcistul un film absolut oribil de horror. si scena care m-a socat cu adevarat a fost cea in care fetita se masturba cu o cruce. :|. atunci mi-am dat seama ce inseamna cu adevarat frica si mai apoi am vazut transformarea in Satana, care era foarte scary....

oricum...

Un comentariu:

malina spunea...

da, ce aiurea...si mie mi-e frica, tare frica...si nici nu vreau sa mor, ma ingrozeste ideea, desi uneori o vad ca pe ceva absolut firesc