sâmbătă, 13 iunie 2009

abia astept sa dau bacul!

eu abia astept sa dau bacul. nu neaparat pentru ca vreau sa scap, dar imi place foarte tare atmosfera aceea incarcata de examen. imi place la nebunie si tin minte cat de incantat eram in clasa a opta atunci cand am dat testele nationale. nu am avut aproape deloc emotii, in schimb eram aproape aerian din cauza atmosferei de examen. acum, dupa cateva examene date incepe sa mi se para mai mult decat ok acele zile de examen. e asa... nu stiu, dar e ceva foarte marfa ce ma face sa ma simt mai bine. cred ca o sa fie o bucurie atunci cand o sa fiu la facultate si o sa dau examen in fiecare an. o sa ma mobilizeze asa putin, desi stiu ca la anul o sa imi fie foarte greu avand in vedere ca nu am prea facut exercitii de invatare pe la liceu. am invatat ceva, dar nu cred ca a fost asa un mare efort pentru ca sunt sigur ca la bac voi face un efort ca totul sa fie ok si sa trec mai mult decat onorabil. desi ar trebui sa ma gandesc cu groaza, eu abia astept. sunt innebunit dupa atmosfera aia. si in a doispea ( corect este a douasprezecea stiu, dar imi place jargonul elevilor si o sa il folosesc) sunt atat de multe lucruri de facut incat nici nu te mai gandesti ca ai un examen de trecut la sfarsitul anului.  oricum, abia astept. 

Niciun comentariu: