duminică, 7 iunie 2009

politica si de toate!

politica romaneasca e cea mai tare!

nu cred ca exista tara in care sa existe atat de multe scandaluri politice ca in Romania. nici nu apuca sa se stinga unul ca deja incepe un altul si uite asa sirul continua astfel incat ajungi sa uiti ce scandal a fost saptamana trecuta. pe langa ca in Romania avem cei mai colorati politicieni din lume. o avem pe marea EBA care iese in evidenta inca din prima, de cum ii pronunti numele. cine a mai pomenit sa fie strigat dupa numarul de inmatriculare?! pai vedeti ca nimeni. asa ca de aia e ea atat de tare si de originala. apoi. lumea nu este interesata nici cat negru sub unghie de cine este la putere si etc. lumea nu se duce la vot, cum de altfel nu m-am dus nici eu, cetatean cu drepturi depline. era atat de cald duminica, incat am preferat sa ma uit la un film si sa stau in casa cu o caserola de inghetata. poate ca nu am procedat bine, dar ma gandesc ca deja lumea nu iese la vot si ca votul meu este mai mult ca sigur anulat de o baba ratacita care pentru ca a primit o galeata de porumb ( si a mai avut si norocul de a pastra galeata) si voteaza dupa cum ii dicteaza unu` . nu spun ca lumea habar nu are ce voteaza ( desi in cele mai multe cazuri, afirmatia este perfect adevarata) dar parca nici nu este lasata sa decida singura. si uite asa s-au votat ei pe ei singuri. si faza tare este ca nici acum lumea nu este interesata. deloc chiar.

& more

1. a facut Oana Zavoranu dreptate! si atat spun despre subiectul asta.

2. nu cred ca o sa scriu vreo recenzie pentru  Cel mai iubit dintre pamanteni  curand asa ca mai mult ca sigur o sa scriu dupa ce o sa am timp sa citesc si mai ales cand o sa am chef. acum am chef de un roman de consum.

Niciun comentariu: