marți, 16 iunie 2009

planuri si neplanuri

astazi a fost iar o zi iesit din comun de calduroasa, noroc ca Busu mi-a dat o veste mare si anume ca maine o sa ploua. foarte frumos! abia astept, pentru ca din partea mea, sa vina furtuni si toate cele, dar sa fie putin mai necald:). in alta ordine de idei, ma gandesc ca nu prea mai am la ce sa ma mai uit, iar cum televizorul nu este o solutie, ma gandesc cu groaza ca numai am seriale pe care sa le urmaresc. am ajuns pe la episodul 9 din sezonul trei din The O.C dar cred ca saptamana viitoare maxim o sa termin asa ca apare iarasi problema. nu stiu. o sa mai caut si o sa mai iau cateva pareri de pe aici, de pe acolo si poate ca o sa incropesc ceva pana sa plec la tara. da! am uitat sa spun ca o sa plec pentru ceva mai mult timp la tara, mai precis, cred ca toata luna iulie, pentru ca in august sa ma intorc si sa plec la mare, desi mai mult ca sigur voi merge la mare si in iulie, dar ce e mult nu strica niciodata, din contra, e ca la cozonaci, iese mai bine, mai pufos si mai gustos. cred ca vacanta asta o sa fie foarte tare si nu spun doar pentru ca o sa fie ultima mea vacanta in calitate de elev, ci pentru ca asa am impresia. se anunta deja foarte tare si nu cred ca o sa fiu dezamagit.  apoi o sa vina scoala, pe care o astept ca pe un lucru normal. am mai spus ca pentru mine bacul nu este sfarsitul lumii si mai mult ca sigur o sa treaca foarte repede si apoi o sa fie foarte tare. facultate frateeee! si cred ca si asta o sa fie tare. oricum, nu imi prea place sa fac planuri, dar nu stiu de ce am avut impulsul asta astazi, sa scriu despre ceea ce am de gand sa fac. si o sa-mi para foarte rau pentru ca in iulie nu voi scrie si voi face cum am facut si anul trecut cand am scris doar cateva posturi, parca doua pentru ca am fost plecat. dar lasa ca daca e o sa scriu zilele astea mai mult si o sa las asa... o mostenire bogata. :). iar am inceput sa filozofez filozofii. da.. se vede ca este vara. si inca ceva. ce ma pot enerva astia care au avut cea mai proasta inspiratie de a inchide bibliotecile publice. pana pe 1 decembrie. oribililitate, mai ales ca zilele astea nu am ce citi, iar acum pe caldurile astea, cu o splendida inghetata, mergea mai mult decat bine si un roman de John Saul sau macar o nenorocire politista cu crime si diverse tampenii dastea. pacat! mare pacat. asta cred ca e punctul in minus pe care ar trebui sa il acord vacantei, dar nuuu. nici nu ma gandesc sa imi pun intrebari. o sa fie perfect!

Niciun comentariu: