miercuri, 10 iunie 2009

caldura mare, monser! poate prea mare, dar trecem peste

asa.

cald. foarte cald. mult prea cald, iar mie caldura asta nu a facut decat sa imi amplifici starea de nervozitate pe care o am de cateva zile si sa imi sporeasca pana aproape de limita inadmisibilului lenea.

( bine, asta cu lenea e relativa pentru ca mie mi-e lene mai mereu si tot timpul. cred ca e ceva din nastere, o gena rasucita prost pentru ca altfel nu-mi pot explica cum de doar eu am faza asta. mai e si verisoara mea care e la fel, deci e ceva ce vine de la tata.)

azi, pe caldura aia mare intr-o totala lipsa de minte eu ma plimbam prin oras. teribila alegere! m-am enervat pentru fiecare intarziere de 2 minute a masinii ( ce avea cel putin aer conditionat) si a tramvaiului ( ce nu avea aer, deci trebuia sa deschizi gura sa se faca curent).

caldura mare. prea mare si ma mai si enervez si imi mai este si o lene iesita din comun. si daca e ceva pentru care sa fie recunoscator atunci inghetata si inventatorul ei ( Binecuvantat!) pe care o mananc dimineata, la pranz si seara. 

Niciun comentariu: