miercuri, 3 iunie 2009

superficialitatea nu exista!!!

am observat ca place foarte mult conceptul acesta de superficialitate, de om superficial si ca a devenit o moda sa acuzi lumea de asta. am observat ca este probabil cel mai folosit cuvant al adolescentilor si ca poate rivaliza foarte usor cu multpreacelebrulsifaimosul marfa dar nu despre asta vreau sa vorbesc, vreau sa vorbesc despre superficialitate.

superficialitatea este un defect. pentru unii o calitate, pentru mine, superficialitatea nu exista. eu nu cred ca sunt superficial atunci cand imi fac o parere din prima sau ca imi permit sa pun o eticheta fara sa ma intereseze fondul. eu personal nu cred ca este vorba despre superficialitate, ci despre o atitudine de nepasare sau mai bine zis de un mic si nevinovat dezinteres pentru lucrul sau persoana respectiva. si atat. nu cred ca in persoane diabolice care fac din superficialitate un mod de viata. nu exista. e doar o atitudine cu privire la ceva. punct.

nu cred ca gresesc atunci cand fac asta. e ca si cum mi-as reprosa ca unele lucruri imi plac, iar altele nu, e ca si cum as fi de vina ca nu imi place Rihanna, dar ca sunt innebunt dupa Christina Aguilera. cum imi poate cineva cere sa ascult pana la capat o persoana care ma plictiseste sau care pur si simplu nu imi place? sa o cunosc mai bine? si daca o cunosc mai bine si imi pierd timpul cu ea pentru ca este o banalitate intruchipata. s-a mai intamplat si asa.

multi ar spune ca asa se irosesc marile talente si ca nu ne dam seama de valorile pe care le avem si ca preferam sa fim fraieri si sa mergem pe calea celor frumosi si prosti, a celor care ne plac de la prima vedere. se vorbeste despre un fel de  prostitutie practic. nu sunt nici aici de acord. eu cred ca un om talentat se distinge din mia de ignoranti. orice ar fi, un om care are ceva de spus, care este talentat se vede. si talentul este apreciat cand este gasit, iar de asta nu trebuie sa se indoiasca nimeni.

si atunci de ce este superficialitatea un defect? de ce? eu nu il vad nici defect, nici calitate pentru ca sunt de parere ca exista aceasta superficialitate de care vorbeste toata lumea. nu cred ca exista si mai ales ca unui om ar trebui sa i se spuna si sa fie acuzat ca este superficial. e mod de a fi, o parte a mentalitatii si a lumii in care traim.

Niciun comentariu: