vineri, 14 august 2009

detoatedespretoate

Imi doresc si nu imi doresc sa inceapa scoala. Pentru mine a devenit o obinuinta sa ma duc la scoala. E ca un fel de activitate zilnica de care nu cred ca voi reusi sa scap niciodata. Ceea ce este mai interesant este ca nici nu vreau sa scap pentru ca imi place. Adica am impresia ca imi place sau ca este doar un fel de activitate pe care o am zilnic. Placere ( nu neaparat cel mai potrivit termen, dar merge) sau obisnuinta. Cred ca este ceva din amandoua. Oricum. Acum sunt ocupat sa aflu cat mai multe despre Bac ca vad ca astia inca nu s-au hotarat ce si cum si tare as vrea sa am marele noroc sa dau Bacul in formula lui Andronescu, formula ce ma avantajeaza din toate punctele de vedere.

{ am venit de la mare unde a fost foarte tare, desi am cam racit si etc}

{ citesc Stephen King acum si inca ma mai chinui sa revin la Cel mai iubit dintre pamanteni pe care sunt nevoit sa il citesc pentru la scoala}

Niciun comentariu: