miercuri, 19 august 2009

When a Stranger Calls


...sau mama cat de tare este tipa care are rolul principal. cam asa as cataloga filmul acesta ce nu mi-a lasat o prea buna impresie, dar nu am putut sa ma dezlipesc timp de o ora si 25 de minute de ecran pentru ca tipa, Cammille Belle, era atat de buna si mai ales nu era o secventa din film in care ea sa nu apara. deci, un festin vizual, ca de la un film horror american nu prea te astepti la un festin intelectual si vizual. 

povestea era oricum mai mult decat fumata, plus ca era un remake dupa un film horror din anii `70. o tipa ( buna/superba) face pe dadaca, iar un criminal in serie o tot suna si nu spune nimic, dar o sperie pe bunaciune si e saraca devine irascibila si asa mai departe. in film este prezentata si o super casa futurista. o casa in stil cubist, plina de opere de arta, dar foarte practica. ceva din viitor, ceva ce toata lumea vrea, ceva ce poate o sa avem si noi intr-o zi.

despre partile bune am scris. partile rele. filmul nu avea logica. adica nu afli cine este criminalul, nu afli nimic despre el si mai ales nu afli nimic despre ratiunea crimei. adica o terorizeaza pe sarmana fata, apoi nici nu ii spune de ce face asta. bine, ea reuseste sa scape cu viata si sa mai si salveze copii de care avea grija, deci mare eroina ( frumoasa si curajoasa). 

la noi a fost tradus cu titlul de Apel misterios . cam atat despre filmul asta. adica, nici nu prea ai ce sa comentezi ( mai mult decat am comentat) despre un film in care nu afli nimic si mai ales nu are o poveste pusa la punct. sfarsitul mai mult decat abrupt, mai ceva ca cel din Awake nu face decat sa iti lase un gust amar ( bine, usor indulcit) . recomad totusi. si nu spun de ce pentru ca oricum lumea a aflat de ce. am spus deja. 

7 comentarii:

Violet spunea...

sa inteleg ca asta e o strategie de marketing? pui actrita frumoasa/buna/cum-ti-se-pare-tie intr-un film care n-are nimic interesant si ai parte de vanzari? interesant :D
app, ai vazut filmul "The exorcism of Emily Rose"?

Claudiu spunea...

:)) nu e stategie. adevarul e ca tipa chiar era mai mult decat buna si superba. are si ea un pacat ca vorba aia e umana. am cautat pe net si cica e cu un Jonas din ala. acum am aflat si cine sunt aia. auzisem, dar nu prea aveam idee asa bine.

n-am vazut inca. sper ca e tot cu una buna:))

Violet spunea...

Ahh... the girl's looking for fame. Nu mi-au placut niciodata vedetele astea "made by Disney".
Anyway, Emily e ok... dar filmul m-a tinut in fata monitorului cu sufletul la gura. Cica e inspirat dintr-un fapt real. Creepy...
Poate il vizionezi, sa-mi spui daca ti-a placut :)

Claudiu spunea...

adevarul e ca a trecut perioada de glorie a Disney. inainte erau foarte tari filmele lor. LION KING, ANASTASIA, HERCULES si altele erau geniale. acum numai prostii.
in mod clar cauta publicitate si cred ca va fi bagata in seama pentru ca este frumoasa si sincer nu e chiar tufa de Venetia in ceea ce priveste actoria...deci :P. oricum aveam si eu un moment de superficialitate :)) mie oricum foarte rar mi se intampla sa vad cate o tipa cu adevarat interesanta intr-un film american. la francezi e mai ok, acolo toate femeile sunt femei in adevaratul sens al cuvantului. iar Camilla pe langa ca e interesanta, mai este si super buna :X

Violet spunea...

Eu inca ma mai uit la desenele alea cand sufar de lene cronica si melancolie maxima. Nu rade :P sunt si eu copil :)

Anonim spunea...

bun filmul. acum ma uit la el.

Claudiu spunea...

@vio-nu rad pentru ca si eu ma uit la desenele alea cu mare placere.

@debra- nu e cine stie ce, dar ea face tot filmul :)))