joi, 27 august 2009

M, seriale si THE LAST ONE

de luni in doua saptamani incepem scoala. un lucru bun cred eu, desi nu stim inca nimic de Bac, dar sa scap de detaliile acestea nesimnificative. in alta ordine de idei, abia astept sa plece Madonna din tara! frate a stat trei zile si zici ca inviase MJ asa de innebuniti au fost romanii. am mai scris despre asta, dar ma repet pentru ca nu stiu cum, dar au ajuns sa ma aduca la un stadiu....gata! no more M! nici nu ii mai scriu numele intreg. am mai si ras cand am auzit ca lumea a dat opt milioane sa o vada cantand, dar cand colo au stat in praf si s-au batut pe toalete ( adica no offence, te duci la concert sa vizitezi toaleta!? frate erau doua ore in care te puteai tine, cred eu. doar nu ai vezica cat aluna ). asta sa nu uite niciodata ca organizarea a fost romaneasca. plus ca am mai si huiduit diva ca a luat apararea tiganilor. deci, concert european pe taram romanesc. in plus, M d-a fatait pe scena si a dansat in prostie, dar de cantat ...pauza...ciuca...none...nada....tzeapa. atat despre asta, pe bune, asta chiar va ultimul post despre asa ceva.

ca tot ziceam ca urmeaza sa inceapa scoala, iar o data cu scoala mai incep si serialele. parca pe 7 septembrie va incepe One tree hill iar de pe 28 Desperate Housewives. deci incepe sezonul. am spus ca dupa ce termin superbitatea asta de Friends  o sa ma apuc sa ma uit si la House din care am vazut primul sezon si imi place foarte tare. cred ca si inceputul serialelor este ok si face scoala mai bine vazuta. adica, in timpul scolii te uiti la serialele astea. ma cam enerveaza ca nu exista promouri pe YouTube. exista spoilere, dar nu se compara.

din nou am inceput sa am atitudinea aceea de nepasare fata de scoala. adica ce daca incepe si dam Bacu` si apoi o sa facem la sfarsit o mare petrecere si apoi o sa isi vada fiecare de viata lui si doar cativa vom ramane prieteni pentru ca altfel nu se poate. am descoperit ca omul nu vrea foarte multa lume in jurul sau, ci din contra de cele mai multe ori se vrea singur. se vrea singur. meditativi? nu cred, dar trec peste. nu cred ca voi ramane prieten sau macar ma voi suna, decat cu foarte putine persoane. cam 10 cred, iar asta reprezinta maximumul maximumului.

deci, doar doua si the end. THE LAST ONE. 

2 comentarii:

anca spunea...

OTH apare pe 14, odata cu GG :D

Claudiu spunea...

ahhh
:))
nu stiu datele foarte bine, dar stiu sigur ca DH incepe pe 27 sept.