joi, 20 august 2009

in ultima vreme.

Am o stare foarte proasta in ultima vreme. Bine, nu in sensul ca sunt suparat sau ceva, iar cine ma cunoaste stie ca sunt suparat doar cateva minute pentru ca apoi sa imi revin si sa ma comport ca si cum nimic rau nu ar fi pe lume. Am o stare proasta in sensul ca nu prea mai imi place sa fac ceea ce inainte imi placea. Nu este vorba de schimbare pentru ca obiceiurile mele nu se vor schimba niciodata. Sunt niste tipare comportamentale si psihologice (mama ce pompos si aiurea poate sa mai sune si asta, dar asta e) din care niciodata nu cred ca voi mai iesi. Imi placea sa citesc mai mult, iar acum nu imi mai place cum se intampla inainte. Adica mai citesc , dar parca nu exista acea imensa bucurie a lecturii pe care o aveam si pe care sper sa o regasesc. Poate pentru ca m-am obisnuit sa citesc numai literatura de doi lei, pe care acum nu o mai gasesc asa usor pentru ca bibliotecile publice sunt inchise pentru ca vor sa implementeze nu stiu ce sistem informatic. Da. Nici eu nu am inteles prea bine ce si cum, dar trecem peste. Asadar. Nu stiu ce am, dar parca nu imi mai place sa citesc asa cum o faceam inainte. Bine, poate pentru ca este vara si am cateva carti grele de citit pentru ca ma asteapta Bacul si vreau neaparat sa le citesc pentru ca am nevoie de o nota mare la examen. Multe mai am de facut. Oricum, cam greu, iar asta ma face sa ma gandesc ca poate nu imi mai place sa mai citesc cum imi placea inainte. Desi am mari dubii. Mie imi va placea mereu sa citesc. MEREU.

2 comentarii:

Violet spunea...

Toti trecem prin asemenea pase la un moment dat. Probabil o sa te gandesti la vorba Sa moara si capra vecinului dar asta mai inseamna ca ne-am si revenit. :))
Incepe ea scoala... si, odata cu ea, mai putin timp liber pentru plictiseala :P

Claudiu spunea...

mie imi place sa citesc. la nebunie. pentru mine e ca un hobby asa ca imi vine cam greu acum cand imi dau seama ca imi lipseste concentrarea. citesc, dar nu sunt acolo. retin, stiu ce am citit, dar parca nu e acelasi lucru in comparatie cu cititul de altadata. inainte era mai ok. a devenit ceva mai mult mecanic. oricum, sper sa imi revin, mai mult ca sigur asta se intampla din cauza oboselii, caldurii si a faptului ca abia astept sa vina seara sa mai scap de plictiseala.