marți, 4 august 2009

multe

{ eu nu dau bani cersetorilor pe strada. Niciodata. Mereu cand vad cate un cersetor nu fac decat sa ma gandesc ca este un sarlatan care mimeaza suferinta. Probabil sunt un om fara suflet, desi nu cred. Iar pe cei tineri nu ii inteleg de ce se apuca de cersit. Am vazut studenti in pasaj la Obor, studenti care cantau la chitara si asteptau ca oamenii sa le dea bani. Un proverb foarte interesant si adevarat spune “ la munca nu la intins mana”. Si tot la capitolul cersetorie intra si astia gen rebel care vin sa iti ceara cinci mii. Pentru toata lumea NU AM }

{ MJ si acum este subiect de stire. Uneori subiect de prima pagina. Ma asteptam, dar parca e prea de tot. Ocupati-va de muzica lui nu de subiecte gen tabloid. Oricum fac astia un mare tamtam. A mai ramas Madonna ca sa zic si eu cum zicea cineva pe un alt blog, pentru ca sunt sigur ca si atunci vor face un mare circ }

{ am vazut la tv iar proaste. Adica a trecut foarte mult timp decand nu am mai vazut fufe si iata! Ca nu ma lasa proastele in pace si iar intra cu picioarele in viata mea si dau de ele peste tot. Am mai scris despre ele. Alea care se cred frumoase. Alea care au ca hobbyuri muzica, dansul si calatoriile. Alea maneCHINUITE de viata si care vor sa ne chinuie si pe noi. O reporterita a intrebat cine plateste nota din club, la care ea, diva, ( zambind ca nu putea sa rada ca se decojea tencuiala ca de pe cladirile de pe Lipscani ) VAI! Dar ce intrebari imi pui si tu! }

{ azi n-am avut apa. Sunt pe cale sa explodez }

{ ma enerveaza teribil in ultima vreme subiectul de stiri, intitulat Canicula, Aglomeratie pe autostrada soarelui, inghesuiala pe litoral. Bine, acum se poarta, ca e cald, etc. La iarna or sa treaca pe subiecte gen Aglomeratie pe DN1, Lumea s-a mutat la munte. Total neinteresant }

{ ah! Am auzit o melodie marfa, dar nu am retinut nici versurile, nici cine o canta, nici cum se numeste. Deci, trebuie sa astept sa o mai dea o data ca sa aflu cine, cum si cand} 

[ maine plec]


Un comentariu:

Violet spunea...

azi am fost la bazin si am ascultat numai InfoPro pentru ca asta vroiau domnii de acolo. am ascultat numai vesti despre vreme: ca o sa ploua, ca o sa fie furtuni, ca e cod galben in multe judete... de 6/7 ori. din juma in juma de ora. ar fi trebuit sa asculti si tu asta :)) sa nu mai auzi doar de canicula :D
unde pleci?