joi, 20 august 2009

twitter

am vrut sa imi fac cont pe twitter sa vad si eu cum este ca si asa are toata lumea si este mai mult decat la moda sa ai asa ceva. asadar, am facut pustiul de bine si am facut un cont pe care l-am sters. am mai facut un cont pe care inca o data l-am sters. de ce? pentru ca am avut impresia ca nu as avea o viata daca as informa din cinci in cinci minute lumea ce fac eu in momentul respectiv sau daca as scris doar un rand. eu nu as putea sa scriu doar un rand cand sunt atat de multe randuri de scris. ma bucur ca macar pentru asta am blogul acesta pe care il apreciez pe zi ce trece mai mult. este si foarte vechi si sper sa il mai am macar zece ani de acum in colo. vise! oricum, in ziua in care voi lua cea mai aiurea decizie din viata mea 9 cea mai aiurea de pana acum ) iar aceasta ar fi sa imi steg blogul, atunci cred ca voi tine doliu. pe bune! revenind la twitter acum. am vazut ca foarte multa lume are, dar mie nu mi s-a parut cine stie ce. adica nu prea i-am inteles rostul. daca am asa ceva si scriu cate un rand zilnic sau din cinci minute cu breaking news ca ma duc la mamaie, vecinul de vis-a-vis fumeaza si asa mai departe inseamna nu numai ca nu as avea o viata, dar nu as avea niciun pic de demnitate, iar de o astfel de stare as vrea sa ma feresc. pare foarte tare twitter, dar pe mine nu m-a incoltit si nici nu m-a prins in ghearele sale. sau poate nu gheare, in aripile sale de porumble. ce de metafore pe mine. claaar! ma plictisesc de moarte daca am ajuns sa scriu atat de mult si atat de repede. ehh! lasa ca pana la urma de asta mi-am facut blog. sa scriu. si ma bucur totusi ca ma citeste lumea caci altfel ar fi fost foarte aiurea. gata! inchei. prea m-am abatut de la subiect. twitterul nu imi place, dar poate ca pe altii i-a fascinat. asa ca good luck with your tweets

7 comentarii:

RuXxy spunea...

Nu vrei oare să mai faci un pustiu de bine şi să schimbi te rog culoarea scrisului ? E groaznic de greu de citit alb pe negru :-s.

Violet spunea...

si pe mine m-a facut curioasa Twitterul dar, din cate ai zis tu, nu pare ceva extraordinar... totusi, as incerca :D dureaza mult sa-ti faci cont?

Claudiu spunea...

@ ruXxy nu as putea :D. sorry

@vio nu e cine stie ce. e mai simplu ca la hi5, cel putin asa mi s-a parut mie. nu e cine stie ce. nici nu stiu ce as putea scrie cu 140 de caractere. gen LA BAIE, PE HOL, IN FATA BLOCULUI, MA DUC LA ...
e prea simplist si schematic pentru mine

Violet spunea...

chiar ma gandeam la vremea cand scriam mesaje cu carul si foloseam limbajul ala "k" in loc de "ca" pentru ca nu incapea tot ce vroiam sa scriu intr-un singur mesaj. :))
mi-am facut cont pe facebook, ca sa vad cu ce se mananca. am fost dezamagita. :)) tot hi5-ul e la putere (bine, nu neaparat pt mine, pt ca eu m-am plictisit de el...)

Anonim spunea...

twitter-ul e bullshit. n-am intrat niciodata si nici n-o s-o fac. n-are rost.

daca incepi sa folosesti twitter si reusesti sa te incadrezi in 140 de caractere ori esti cretin de prost si limitat dpdv al vocabularului, ceea ce inseamna ca altceva in afara de playboy n-ai fost in stare sa citesti, ori esti un geniu nedescoperit al comunicarii scurte, eficiente si calitative.:))

RuXxy spunea...

Ouf. Ok. Aştept post-uri noi then :D

Claudiu spunea...

@ ruxxy daca as schimba culoarea textului nu ar mai fi in concordanta cu sablanul blogul, sablon pe care il ador :)