joi, 11 februarie 2010

cum ma dezamagesc cateodata serialele americane

ma dezamagesc uneori serialele americane. pare greu de crezut avand in vedere ca americanii fac cele mai tari seriale din lume, de o calitate superioara, dar sunt sunt unele schimbari in scenariu care ma fac sa imi pun unele intrebari. eu am mari probleme cu scenariul si am foarte mari asteptari de la scenariu, de aceea nu pot sa inteleg de ce uneori se schimba brusc linia pe care o urmeaza un serial. din punctul meu de vedere, orice schimbare brusca este buna si interesanta pe moment, apoi arata ca nu suntem pregatiti pentru o schimbare atat de mare. si aici nu ma refer doar la superficialitati precum filmele, ci si la noi ca societate.

eu am inceput sa ma uit la Grey's Anatomy despre care spuneam mai demult ca este cam furaciune dupa ER. si este cam furaciune dupa ER, dar asta nu conteaza. in primele trei sezoane, personajele erau interni, iar in sezonul patru totul s-a schimbat si ei au devenit rezidenti. si de aici bucuria primului episod din sezonul al patrulea, dar dezamagirea de mai apoi. au disparut personaje. in primul rand, Addison Montgommery pe care nu am pre putut sa o ingit la inceput pentru ca eram fascinat de frumusetea lui Meredith. in orice caz, am fost atat de dezamagit atunci cand am vazut ca ea lipseste. parca se distrusese ceva. era un gol. un gol imens pe care nu au reusit inca sa il umple. in al doilea rand, plecarea lui Preston Burke personaj care nu mi-a placut niciodata, dar am considerat ca plecarea lui a fost brusca si din mare si important personaj in sezonul trei, a disparut cu totul in patru. de ce?

pe mine ma deranjeaza foarte tare schimbarile astea bruste pentru ca stiu ca le fac cu greu fata. ma adaptez foarte greu. foarte greu, poate mult prea greu pentru o persoana tanara cum sunt eu. ar trebui sa fiu mai deschis. sunt, dar bruschetea nu ca ma ia prin surprindere, ma prinde asa in vartejul ei si apoi cand imi da drumul ma face sa imi dau seama cat de aiurea e. asa si cu schimbarile astea. e ca atunci cand Rachel s-a mutat din apartamentul Monicai (Friends) sau cand dupa patru ani de liceu, cei din One Tree Hill s-au intors dupa facultate. nu imi place asa. deloc. dar deloc. dupa cum spunea Rachel It's the end of an era. asa ma dezamagesc pe mine cateodata serialele americane.

Niciun comentariu: