duminică, 21 februarie 2010

despre o saptamana care a fost ceva ce nu am mai trait demult

saptamana asta a fost ceva aparte. a fost saptamana in care aproape in fiecare zi am descoperit cate ceva despre mine. progresiv, dar frumos si interesant. nu stiu cate imi erau secrete bine ascunse, sunt sigur ca foarte putine, dar in timpul acesta am ajuns sa gasesc cateva cuvinte care sa le dea sens si profunzime. am descoperit ca doar cuvintele fac unele lucruri adevarate, le dau sens. ma rog, o descoperire americaneasca, dar pentru mine o descoperire.

saptamana asta mi-am dat seama ca nu imi mai plac atat de mult cartile de consum. imi plac romanele de calitate. cred ca este doar o faza, dar am inceput sa citesc carti de calitate si le descopar diferit. le vad mai bine. le inteleg mult mai bine. e ceva aparte. nu stiu de unde schimbarea asta de viziune avand in vedere ca repet aproape in fiecare zi ca eu sunt un mare aparator si cititor de consum. oricum a fost o descoperire aparte.

saptamana aceasta am invatat, de fapt reinvatat, sa citesc si sa gandesc. mai bine si mai mult.

Niciun comentariu: