vineri, 12 februarie 2010

nu imi place

daca e vreun cuvant care sa ma enerveze in mod special e maturizare. nu stiu de ce, dar asa ma scoate din sarite. adica stiu de ce ca doar am motive sa nu imi placa. in primul rand nu imi place cum suna. prea aiurea. foarte aiurea. nu pot sa il sufar. in al doilea rand ma enerveaza notiunea. pentru ca eu nu cred neaparat in maturizare cat cred in trecerea timpului si acumularea de experienta ceea ce inseamna maturizare. dar tot ma enerveaza cuvantul. nu stiu. imi dau seama ca nu am motive sa nu imi placa. si totusi nu imi place. deloc. de tot. never.si sa nu se creada ca sunt vreun intarziat din ala care nu stie pe ce pamant traieste. nu. nu sunt. din contra. am o doza mare de.... de ceva care ma face .... neah! nu imi place acum pentru ca incep sa vorbesc despre mine. nici nu stiu despre ce e vorba in postul asta. pun si eu un titlu. asa. sa fie. nu stiu cat de bun este, dar...

Niciun comentariu: