miercuri, 17 februarie 2010

...si sa te tii acum

ma gandeam ca eu nu am nimic cu nimeni. eu nu am persoane pe care sa le urasc sau macar sa dusmanesc sau ceva de rau. eu nu sunt suparat pe nimeni si nu am conflicte deschise cu nimeni. nici macar mici razboaie reci nu exista. si asta ar trebui sa ma bucure pentru ca inseamna ca sunt o persoana pasnica, toleranta care a gasit calea de a impaca si capra si varza si ca am ajuns la acel punct in care pot sa spun fara probleme ca nu am nimic cu nimeni. si in loc sa ma bucur ca am ajuns in acest punct si ca am capatat un grad de maturitate, pentru ca din punctul meu de vedere asta inseamna lipsa de probleme cu cei din jurul meu, incep sa imi fac probleme, false probleme. toata lumea are in conflict cu cineva. toata lumea are probleme. lumea se suporta mai greu pentru ca este atat de obtuza. eu nu. eu pot sa spun ca imi permit sa vorbesc cu toata lumea si ca nimeni nu ar avea motive sa nu imi raspunda. si asa imi dau seama ca ceea ce patesc acum nu este normal. ca lumea are micile ei defecte si nebunii si probleme pe care eu, nu se stie sau mai bine spus nu stiu de ce, nu le am. nu ca as vrea sa le am. dar am constatat asa, intr-un moment din acela plin de adevar crud si dureros ca am ajuns o persoana de treaba. bine, mai exista in mine ramasite ale totalei jigodii oridinare care eram inainte, dar acum sunt ma soft asa. si toata lumea din jurul meu care era la fel ca mine s-a schimbat. si a devenit asa...mai soft. partea proasta este ca genul asta de oameni, mai soft, au cel mai mult de suferit si de pierdut. prin regula spun asta. oricum eu nu cred ca o sa am de pierdut, pentru ca eu pierd foarte rar spre niciodata. si oricum nu s-a inventat ziua aia in care eu sa fiu cu adevarat la pamant. si nu stiu de ce am asa sentimentul ca va mai trece destul de mult timp pana ce voi ajunge in situatia aia. oricum. aveam o pata pe creier. ca am ajuns prea bun. daca exista asa ceva. poate ca e mai bine asa, zic eu acum pe un ton optimist, desi nu cred in totalitate ca e bine. ma rog. e mai dificil. deocamdata nici eu nu stiu foarte bine ce vreau. am oricum foarte multa treaba.

Niciun comentariu: