miercuri, 3 februarie 2010

grigore, politica si opinia publica

ziele astea am fost asaltat de evenimentele din politica. ce ma asalta Magda Ciumac cu informatii care mai de care mai zapacitore la Otv, dar cat de tare a putut sa ma zapaceasca politica. a fost un extaz sa vezi lumea la tv, oameni politici bineinteles, care isi dadeau cu presupusu' si din cand in cand mai aruncau cate o glumita, nu de alta, dar se potriveste in context cu politica, sa destinda atmosfera. si multe s-au mai intamplat saptamanile astea. am strans cat mai multe informatii, dar ma refer doar la doua din ele.

Flacara violeta

...dupa zicala batraneasca Arza-te-ar focu' a aparut flacara violet. violet ca la aragaz. nu stiu cum se face ca flacara asta violet este trimisa de la psihoterapeut care prin energia mintii sau nu stiu ce, a facut, sa vezi ghinionul, ca Geoana sa piarda alegerile. eu m-am gandit destul de mult timp si am facut si cateva cercetari, nu de alta, dar am nevoie de informatii pertinente. am vorbit cu o celebra psihoterapeuta, Cactusa. doamna Cactusa mi-a spus ca flacara asta apare la drum de seara, cu nevoie de belsug si de viata si imbarligare. deci e mare necaz daca apare. asa. acum sa inteleaga toata lumea de ce s-a suparat Geoana!

Opinia publica

in Romania nu conteaza daca ai sau nu o parere. adica e complet irelevant, iar insuri presedintele nu da trei cepe degerate pe ceea ce crede lumea. vorba vine, lumea e invidioasa si rea, si cum Base s-a gandit sa faca ceea ce propovaduieste Nikita, adica sa nu bage in seama rautatile lumii, am aflat, cu o rasuflare de usurare, ca nici ceea ce cred europenii despre noi nu conteaza. pana la urma faptul ca suntem facuti tigani si cersetori nu conteaza. asa ca ce daca in afara ziarele o critica pe Elena Udrea? sa stea in critica lor acolo. ca ea tot ramane. si imaginea noastra in lume? pai ce am fost vreodata de asa de vaza sa ne facem acum de rahat?

(postul este un pamflet si trebuie tratat de atare)

Niciun comentariu: