miercuri, 3 februarie 2010

obiceiuri proaste

am vazut ca pe langa faptul ca nu prea mai citesc atat de mult cum o faceam inainte am mai luat si alte cateva obiceiuri proaste, lucruri pe care pana acum nu le faceam. in primul rand, scriu foarte rar pe blog. foarte. adica erau vremuri cand scriam atat de multe si zilnic intram sa vad ce am scris si ce au mai scris altii. acum nu mai scriu atat de des. din contra. am ajuns sa cred ca scriu foarte rar, putin diferit de cea mai mare parte a blogului. ma rog, poate am de atat de mult timp blogul incat incerc sa ii fac un redesign. dar daca am de gand sa fac asta de ce nu schimb skinul asta de care m-am plictisit, dar de care imi vine asa de greu sa ma despart. in al doilea rand si apropo de primul rand, am ajuns sa fiu reticent si sa ma simt bine cu prezentul, iar eu nu eram asa de nicio culoare. adica eram usor vizionar si fiecare miscare pe care o faceam, o faceam pentru ca era o consecinta in viitor. acum nu. si sunt nemultumit de asta. si ceea ce este mai aiurea este ca ma plictisesc foarte repede si cu greu reusesc sa gasesc un inlocuitor pentru ceea ce vreau sa schimb sau sa variez. asta e marea mea problema. cea mai mare problema a mea. bine, asta e problema din ultimul timp pentru ca mai mult ca sigur o sa gasesc o alta problema care sa imi placa mai mult decat asta pe care o am acum. si sa va lamuriti. am ajuns sa scriu pe blog despre superficialitati de probleme. sa vezi schimbare si alta nu!

Un comentariu:

Rux spunea...

ieeeeeei
ai scris şi ai schimbat şi tema :x uraaa :D