luni, 15 septembrie 2008

15.9.2008 (part II)

cum era si de asteptat, o sa am un post despre prima zi de scoala, ca doar toata lumea are si parca era si aiurea sa nu am si eu, nuh?

acum, in conceptie universala, prima zi de scoala este ziua in care traiesti dezamagiri si bucurii enorme. dezamagirile le are fiecare in parte din varii motive, dar bucuriile de cele mai multe ori sunt asemanatoare pentru fiecare caz in parte. lu` aia nu stiu ce i s-a intamplat, ala nu mai este cu aialata si o intreaga lista de astfel de lucruri.....

nu stiu de ce, dar parca anul acesta am fost un pic dezamagit de prima zi de scoala. eu ma asteptam ca macar ziua aceasta sa existe putina intelegere si sa lasam la o parte acele mici neintelegeri de anul trecut si sa incercam sa ne suportam macar asa, cu bune si rele.

cel mai bun exemplu: astazi, cand a iesit diriga putin din clasa, am observat ca ne-am facut grupuri, grupuri. bine ca erau doar trei grupuri mai mari, dar n-am inteles de ce. era normal sa vorbim cu cei pe care ii simpatizam, iar pe restul sa nu ii bagam in seama, dar macar astazi puteam sa facem o exceptie. sunt un pic deranzat si dezamagit... ma asteptam la mai mult... de la mine, dar si de la altii.....

in rest, ziua a fost foarte frumoasa pentru ca am avut ocazia sa ma intalnesc cu persoane care imi fac bine prin prezenta si prin atitudine, veseli si de treaba...si totusi cineva a lipsit si imi pare rau ca nu am putut sa vorbim mai mult.

Niciun comentariu: