duminică, 14 septembrie 2008

15.9.2008

maine incepe scoala. ma si gandeam ca deja incepusera serialele americane si noi deja nu mai incepeam scoala. adica, deja vazusem trei episoade din 90210 si doua din Gossip Girl si noi deja nu eram la scoala. mai era putin si incepea DH si noi nu eram la scoala...

sincer nu sunt foarte entuziasmat mai ales ca acum cateva zile a fost nevoie sa scriu de mana cateva randuri si dupa aproape un rand si jumatate deja nu imi mai simteam mana. ma gandesc cu groaza cand va trebui sa scriu din nou dupa dictare....iar eu care ma invatasem sa scriu foarte repede si corect la tastatura....

oricum... incepe un nou an...plin de cafea si trezire de dimineata....

3 comentarii:

Anonim spunea...

hasdeistule stii tu oare la ce ora e maine deschiderea? caci pe fabulosul site www.cnih.ro nu scrie. Btw. merci ca mi'ai amintit de Gossip girl ...pot deja sa'l trag de pe odc?
alte intrebari:-?
o sa ne inghete posteriorul maine ?- DA...
cred ca asta a fost tot.
multumiri, natalie

Claudiu spunea...

da, poti sa il iei de pe oDC, am luat si eu....si da, deschiderea este pe la 9.30, dar daca e sa vina si primarul, atunci in cel mai bun caz incepe pe la 10.15

Claudiu spunea...

multumita hasdeisto?=)))=)))