miercuri, 3 septembrie 2008

Hilary Duff and the Olsen Twins

sincer, eu nu sunt un fan al filmelor lor, dar pot spune ca le-am vazut aproape pe toate. nu stiu nici eu cum am reusit performanta, poate pentru ca le-am vazut in timp si nu am apucat sa imi dau prea bine seama cat de proaste sunt filmele alea. poate de asta, dar un lucru este sigur, le-am vazut toate filmele......

asta este unul din cele mai mari paradoxuri pentru ca un om normal daca nu ar fi fan, nu s-ar uita la asa ceva si sincer nici eu nu m-as fi uitat daca nu as fi fost atat de plictisit incat sa vad filmele astea.

OLSEN TWINS

cred ca cine a avut si are televizor este imposibil sa nu fi vazut macar un film cu ele pentru ca sunt pe ecrane decand erau mici si de duceau ele la ma-sa mare si se rataceau pe drum. asta cred ca a fost primul film pe care l-am vazut cu ele. asta cel putin cand erau mici si foarte dragute. atunci erau foarte simpatice si de aceea ma mai uitamn la ele. plus ca filmele cu ele erau data aproape in nestire de toate posturile de televiziune de pe la noi, asta mai ales in preajma Craciunului si a Pastelui cand mari intervale de timp trebuiau umplute cu ceva. mai mult asa au aparut ele in romania si pe micile ecrane.

apoi au crescut si daca atunci cand erau foarte mici se duceau la ma-sa mare, acum ca erau si ele adolescente se duc pe la tac-su mare care era ambasador la Paris si ca si cum aceasta sedere in Franta nu ar fi fost de ajuns, fetele se mai si indragostesc si se combina cu niste pusti parizieni. o intreaga avemtura daca stai sa te gandesti. acum probabil ca placeau in mare parte adolescentilor si nu numai....

daca te uiti la doua filme de-ale lor consecutiv, mai mult ca sigur innebunesti de plictiseala si de cele mai multe din cliseele pe care le gasesti acolo. dar au avut si inca mai cred ca au succes, si inca foarte mare daca au reusit ele sa stranga amandoua 1 miliard de dolari. in plus filmele astea prostesti au devenit coolT pentru foarte multi adolescenti. sincer, pe mine nu m-au impresionat foarte tare, dar imi placea sa mai pierd timpul uitandu-ma la prostiile alea.

HILARY DUFF

daca e sa ma refer la Hilary Duff si la cate face fata asta, atunci mai mult ca sigur am umple mai bine de cinci bloguri si jumatate doar cu ceea asta. canta(prost, dar canta), e cica-se actrita si mi se pare ca are si o linie de vestimentatie....

am vazut "The Lizzie McGuire Movie". asta este unul din filmele alea care te obsedeaza. pe mine cel putin melodia aia pe care o canta la final, intai cu Paolo si mai apoi cu Isabella, m-a bantuit si uneori mai imi vine in minte si acum. nu stiu cum au reusit, dar cand aud:

"Have you ever seen such a beautiful night...."

imi vine in cap nebunia asta de melodie. tin minte ca in clasa a noua de fiecare data cand ma plictiseam la cate o ora asta era melodia care imi venea in minte si am mai innebunit cu ea si alti colegi care vazusera filmul. e cea mai mare prostie, dar mi-a ramas in minte si nu stiu daca se va mai face vreun cantec care sa imi faca asemenea impresie cum a facut-o acesta....

si am mai vazut cel mai plin de clisee film al tuturor timpurilor, si anume "A Cinderella Story" care m-a enervat la culme si pe care cu siguranta nu il voi mai revedea vreodata. sa vezi coincidenta la sfarsit, cand se saruta ea prima data cu el, atunci incepe sa ploua asa din senin. da! ca sa vezi ce face natura asta la nevoie.

CONCLUZIE

fetele astea de mai sus au facut bani din prostii pe care toata lumea le-a vazut si acum stau si ma intreb oare eu de ce sunt atat de fraier si nu fac asa bani din toate aiureleile care imi vin in minte cu felurite ocazii. cred ca daca de fiecare data cand am spus o aiureala sau ceva as primi o suma de bani, aparent nesemnificativa, cred ca pana acum eram mai mult decat multimiliardar

Niciun comentariu: