miercuri, 3 septembrie 2008

arta de a fi prost.....

am descoperit ca la noi pana si sa fii prost este o arta. pana si asta dei cred ca nimeni nu se astepta la asa ceva. da! asa e!

daca cera cineva dovezi nu trebuie decat sa cauti maxim doua sau trei profiluri in lista ta de hi5 sa vezi care cat de prost este. Dumnezeule, si a au o imaginatie de-a dreptul iesita din comun. de la poze stand pe WC drept femeia fatala, pana la baieti care stau cu botu` de un metru asemeni fetelor care dau impresia ca fac altceva. si toate au poze asa. toata lumea face misto de ele si parca sunt din ce in ce mai multe. si apoi am avut oroarea de a vedea un baiat cu botu` intins de trei metri... poate cine stie, nu ajungea... dupa parerea mea hi5ul este locul cu cei mai multi prosti pe metru de site.

apoi aper categoria celor de pe you tube care nu vor sa fie doar prosti, vor sa fie vazuti de toata lumea cum fac ei cine stie ce chestie in care la sfarsit mai mult ca sigur se cearta sau se bat sau fac glume de-alea d-ale lor pline de umor. vezi de la prosti cu banana cum am aratat mai jos, pana la proaste care cad cu dulapul incercand sa execute un dans mai interesant decat cel al babei care venise la Otv sa ii arate magdei ca nu stie sa danseze....

apoi apare categoria prostilor de la tv care in ultima vreme au devenit si baieti. am avut oroarea de a da intr-o seara pe acasatv si sa-l vad pe nustiuce mare stripper care facea mancare in cucu` gol, doar cu un sort pe el. pai sa imi fie iertat, oare atat de prost trebuie sa fii, sa apari la televizor doar de dragul de a aparea, iar mai apoi sa faca trei sferturi de romanie misto de tine pe la diverse emisiuni sau pe internet....

tare prost tre` sa fii!

uite! uite,de ce cred eu ca pana si sa fii prost este cea mai mare arta! 

Niciun comentariu: