vineri, 12 septembrie 2008

muzica populara...

eu unul nu pot sa sufar muzica populara. pur si simplu nu imi place, mi se par toate cantecele alea un indemn la dezmat si la betie. cineva imi spunea ca muzica populara este foarte profunda si mai ales este plina de acea intelepciune populara care face acest popor deosebit. si acum vine intrebarea mea: avem ceva de invatat din muzica populara?

eu zic ca daca vrei sa inveti ceva din ea trebuie neaparat sa te duci undeva la tara, la unul din acele magazine satesti unde se asculta manele in timpul saptamanii si muzica populara la sfarsit de saptamana. acolo vei intelege si vedea cel mai bine lumea asta descrisa de cei care canta genul asta de muzica. acolo o sa vezi 'mandrute' care mai de care cu plozi dupa ele, fara sutien expunandu-si lipsa de sani sau mai rau, marimea sanilor atarnand creionand poate cel mai scarbos peisaj ce iti este dat sa vezi. apoi apare 'crasmarita' care de cele mai multe ori este o femeie plictisita de ceea ce vede in jur, mai ales ca intreg peisajul se repeta. apoi urmeaza betia.....

cam asa arata ascultatorii de muzica populara in zilele noastre. o asculta pe irina loghin cu vestitul fuego, iar in rest asculta manele la greu. si pana la urma ce sa invete din melodiile alea daca nu cum sa aiba cat mai multe mandrute, cum sa bea cat mai mult si cum sa se distreze imbatandu-se. eu asa inteleg!

poate ca a fost o perioada cand muzica populara era mai mult decat atat sau poate ca eu sunt atat de cretin si de degenerat ca nu pot sa inteleg subtilitatile legate de mandrute, gurite, pahare de tarie, paharele de tuica, prune, iubit.....

Niciun comentariu: