sâmbătă, 20 septembrie 2008

again....

nu stiu de ce dar se mai intampla cate o data sa nu am nici o idee, dar sa vreau sa scriu pe blog, sa am acel chef de a ma exprima si de a spune ce parere am eu despre nu stiu ce subiect. si unde mai pui ca mai am si doua bloguri pe care nu prea stiu cum sa le administrez...adica stiu, doar ca de cele mai multe ori imi este o asa lene. pana si sa vorbesc...... imi aduc aminte ca asta-vara imi era foarte lene si un cunoscut  imi vorbea vrute si nevrute...imi povestea. bine ca eu oricum nu eram atent sa vad ceea ce zice el acolo, doar cate o data mai dadeam din cap in semn de aprobare si mai zambeam la fazele la care ii simteam o urma de amuzament in voce. in rest taceam si ascultam....pana am spus ca deja nu mai pot si ca vreau sa fac ceva sa il fac sa mai taca pentru ca daca nu termina cat mai curand aveam sa explodez. si i-am zis, plin de simtire si mai ales plin de respect pentru saracul om care nu era vinovat decat de faptul ca ma plictisea cumplit: MAI TACI! IMI PROVOCI O LENE DE NUMAI POT!!!!! apoi a tacut pentru ca altceva nu avea de facut....

Niciun comentariu: