duminică, 28 martie 2010

daca nu aici atunci unde?

din punctul meu de vedere nu exista alt oras in afara de Bucuresti. asa prafuit cum e. adica daca plec si respir aer curat am impresia ca e sfarsitul lumii si ca voi muri, ca ma sufoc, ca nu as putea respira alt aer decat cel poluat. nu sunt obisnuit si nici nu pot. ma enerveaza linistea asta iesita din comun pe care o intalnesti atat de des in orasele din Romania. pentru ca daca nu e aglomeratie nu este nimic frumos si pentru ca daca nu e zgomotul ala am impresia ca sunt surd. pentru ca daca ploua si nu e noroi mi se pare aiurea. nu stiu altii cum supravietuiesc. eu nu as putea. si nu pot. cand plec la Buzau e urat rau de tot. e asa anost orasul. adica, nu ca as fi mare fan, din contra, cum sa ai un singur mall sau sa apara filmul cu intarziere? cum sa ai statii locale de televiziune si sa ai stiri separate de parca tu nu ai face parte din lume? adica. bine, lumea va comenta si asta nu ma deranjeaza, dar asa e Bucurestiul. plin de defecte si enervant, dar asta il face atat de atragator.

3 comentarii:

Violet spunea...

si eu simt diferenta asta si e ciudat pentru ca stau in Bucuresti de... 6 luni.

Claudiu spunea...

poate ca sunt eu aiurea, dar ... nu ma vad locuind in alt loc. nu stiu cum pot supravietui unii fara KFC sau Spring. ma rog, astea sunt lucurile mici, dar tocmai astea fac totul.

Violet spunea...

nu am stat in alte orase destul de mult incat sa fac o comparatie si sa stiu despre ce vorbesc. in schimb, la mine acasa, viata personala a fiecaruia se mananca pe paine la micul dejun iar in Bucuresti n-am problema asta. e frumos aici la tine :P