marți, 9 martie 2010

din nou

zilele astea am avut probleme. bineinteles in virtutea sloganului eu cand n-am probleme imi fac am avut cateva impresii si pareri asa ca ieri si astazi am stat si m-am cam perpelit la foc mic gandindu-ma. ma gandeam la cum ma percepe lumea si de ce ma percepe asa. eu nu sunt adeptul eminescianei privelisti a omului chinuit care isi da seama ca nimeni nu il intelege (desi in ultima vreme, lumea este mai mult decat innebunita sa apara asa) asa ca de aceea am avut asa niste ganduri tampite referitoare la mine si la relatia mea cu ceilalti. eu cred ca cei din jurul meu au ceva de spus despre mine si ca un democrat ce sunt si ma declar imi vine cam greu sa nu tin cont de ce spus si ceilalti. nu-mi place nici ideea americana a live your life fara sa te intereseze de ceilalti. e o prostie si nu ai cum sa faci asa ceva si sincer sa fiu nici nu imi doresc. e vorba de respect intr-o oarecare masura daca stau sa ma gandesc. oricum. eu chiar respect si iau in calcul uneori sfaturile pe care le consider bune atunci cand am din ce alege. si uite asa ieri am.... si de aici numai spun nimic. las asa. cu puncte puncte.

Niciun comentariu: