luni, 29 martie 2010

despre hi5, tehnologie si false nevoi

ma gandeam eu ca de cand am facebook am asa un gand sa sterg hi5ul. si l-as sterge, dar parca nu ma lasa inima. e ceva acolo care ma face sa las pozele alea acolo. pe de o parte sunt atat de multi cocalari pe hi5 incat prefer facebookul despre care pot spune ca e cea mai civilizata retea de socializare. oricum. ideea e ca imi vine greu sa las poze cu mine pe hi5, dar pentru ca nu stiu cum am reusit sa faca sa nu se mai poata lua pozele, am ramas asa in aer. e nasol oricum sa ai o pagina de net pe care sa nu o poti suferi, dar pe care nu o poti sterge. ma gandeam asa... cateodata am asemenea ganduri si cu blogul. am o nebunie de moment care imi spune ca ar trebui sa il sterg, dar apoi imi dau seama ce stupiditate pot spune. pai eu nu as mai fi eu pe net daca nu as avea blogul asta. e ciudat cat de mult ne leaga tehnologia asta. credem ca suntem stapani pe noi si ca nu ne poate dobori, ca nu o sa ajungem sclavii ei. nah! cum sa intru eu pe net fara sa dau o raita si pe blog. si cum sa nu am profil pe vreun site de socializare. dar asta este un singur exemplu. ganditi-va cat de pustie ar fi viata fara telefon? nici nu se mai spune telefon mobil pentru ca toata lumea are telefon mobil. telefonul fix e exponat si sa fim seriosi total nefolositor. poate ca era ceva pe vremea lui Ceausescu cand un telefon era ceva de vis, semn al distinctiei. oricum. viata fara telefon este ceva .... nici sa nu ne mai gandim. lumea nu poate iesi din casa fara sa ia telefonul. primul meu gand este sa vad daca am luat cu mine telefonul nu daca am inchis usa la casa. oamenii sunt fiinte tare ciudate. sunt atat de patimasi si atat de usor isi fac obiceiuri pe care apoi le considera indispensabile si nu le mai pot lasa. e comic. pe bune, chiar e comic mecanismul asta de a ne crea false nevoi.

Niciun comentariu: