duminică, 28 martie 2010

istoria scolii (partea a doua)

si m-a mutat diriga langa Aurelia. era cam nasol asa in prima banca. aveam cu cine sa vorbesc pentru ca in spate stateau Miki si Maria, dar era aiurea. Aurelia nu pera vorbea cu mine si din cate am inteles eu de la ea nici nu prea avea o parere prea buna despre mine. nu ca ar fi contat avand in vedere ca nu eram decat colegi de banca si nici atat. doar stateam la ore in aceiasi banca. si s-au cam stricat lucurile. nu prea mai puteam sa comentez ca ma vedeau sau auzeau toti profii. dar era binisor pentru ca se putea copia foarte usor si se puteau si inca se pot da sms foarte usor. la faza asta nu am ce sa comentez. oricum. am avut note mari si mergea destul de bine. apoi a venit in clasa o tipa noua, iar asta se intampla anul asta, care s-a imprietenit foarte repede cu Aurelia si curand s-a mutat cu ea. eu am ramas singur si parasit in prima banca, dar foarte repede a venit Maria din spate. si a fost iarasi frumos ca vorbeam o gramada, iar Marica ne zicea Brangelina. :)). glume de-ale lui Marica, radem un pic asa ca vorba aia e prof si are catalogul. cu timpul n-am mai vorbit asa  de mult cu Maria, ea nu a mai adus sendvisuri, eu nu am mai adus apa, Crisa se facuse soft, si nu am mai iesit toti la incubator. si uite asa m-am mutat eu cu Cristina.

si acum stau cu Cristina. e foarte tare ca vorbim mereu si ca de obicei avem ce vorbi. avem foarte multe lucruri sa ne povestim desi vorbim si la telefon, si pe mes si etc. pe Cristina o acuza Marica ca a stricat Brangelian, Maria s-a mutat in alta banca, dar nu e adevarat.

nu stiu daca s-a vazut foarte bine din ceea ce am scris eu aici ca fiecare loc in care am stat a fost important pentru ca fire usor socialibila si foarte dezinvolta nu m-am putut abtine sa nu leg micute conversatii cu cei din jurul meu. mereu a fost asa. e foarte interesant cum Balzac avea dreptate. mediul social face omul. si omul face mediul.

( to be continued cu alte povestiri de pe la scoala)

Niciun comentariu: