joi, 18 martie 2010

istoria scolii (partea intai)

cum se apropie sfarsitul liceului am inceput sa ma gandesc la trecut. am inceput sa fac cateva radiografii ale existentei mele la liceu. am inceput sa ma intorc in timp sa revad lucruri si oameni de care acum pare ca nu ma mai leaga nimic. e teribil de trist si de urat, dar asta este si eu nu am cum sa mai indrept lucrurile. e interesant cum se face ca la un moment dat, m-am inteles si am fost destul de apropiat cu aproape o treime din clasa. pana la urma din toti a ramas Cristina. mai sunt si ceilalti, dar ea iese in evidenta. oricum. am inceput sa ma gandesc la ceea ce a fost. si mi-am adus aminte cateva lucruri interesante, toate legate de felul in care am stat in banca si cu cine.
asadar...

prima data am stat in banca cu Frazetty. era banca in care el sta si acum. nu am fost niciodata cei mai buni prieteni, dar niciodata nu ne-am certat si ne-am inteles mereu bine. in spate stateau Andreea si Irina. pana la jumatatea semestrului nu am stiut cine e cine. ziceam asa la nimenireala. cu Andreea vorbeam foarte mult. eram amandoi foarte vorbareti si cam tocilari :)). oricum  aveam concurenta. pe randul de la geam cu ochelari si uniforma (doar in primele zile) stateau Maria si Anne. ma intelegeam foarte bine cu Andreea si foarte multa lume a zis ca suntem impreuna. cu Irina a fost un pic mai greu pentru ca ea nu vorbea. si nici Fraz. si foarte multa vreme a fost asa. in fata statea Cami. si Ioana statea cu ea parca. numai tin minte. cu ele nu am fost niciodata friends. din cand in cand, mai venea Anca, o tipa plina de viata, lipsita de umorul negru si sarcasmul care o caracterizeaza acum.  nu stiu ce spunea dar era atat de funny cateodata. si era frumos acolo in spate. foarte frumos. o data la primul test la fizica si nu stiam ca se poate copia ma chinuiam, plin de jena si panicat, sa copiez cu Andreea o formula. n-am fost in stare. am luat amandoi sapte. si am inceput sa cunosc lumea din clasa. pe Meri care tin minte ca a venit la mine si am inceput sa vorbim la misto. eu eram Mos Craciun si ea nu stiu ce se voia. apoi am vorbit cu Kitti. si de pe randul din mijloc era Ana. arata bine, era buna rau. vorbeam cu ea des si era cam sensibila. dar era ok. cred ca in primul semestru m-am inteles cu toata lumea. erau totusi si persoane cu care nu am vorbit. cu Maria, Anne si Crisa. Crisa avea grija sa te tina la distanta si tin minte ca nici nu prea venea pe la scoala. nu stiu cu cine era ea prietena, dar stiu ca enerva pe toata lumea. si chiar pe mine si atunci am catalogat-o eu jigodie ordinara. a venit a zecea si in clasa asta Costin a devenit Frazetty si Andreea s-a mutat pe randul de la geam. in locul ei a venit Kitti care era cam ca acum, dar eu nu eram prea obisnuit cu ea. a fost bine si a fost frumos si a fost tare, dar treptat, treptat am trecut pe randul de la geam.

pe randul de la geam am stat in spatele clasei. in ultima banca. cu timpul m-am mutat cu Anne care s-a dovedit a fi foarte de gasca. cu timpul am inceput sa schimb cuvinte si cu Maria si cu Crisa, dar ea e alta poveste. nu cred ca putea sa ma sufere. intre timp se formase un noi grup. Cristina, Anca, Andreea si Amalia...aaa. pe Amalia o stiam mai demult. de la scoala. si apoi cand grupul lor s-a destramat eu am ajuns foarte bun prieten cu Cristina si de atunci suntem la fel. Andreea a venit in banca in fata mea, langa crisa. in spatele ei eram eu si Anne apoi in spatele nostru Maria si Meri. si atunci a inceput petrecerea. si ce bine ne-am mai distrat. ne duceam cu totii la incubator sau langa scoala si stateam toti cu cei care fumau. ma rog. a fost foarte tare si ne-am distrat de minune. am inceput sa vorbesc cu Crisa si mi-am dat seama ca nu e chiar asa de rea. si am schimbat eticheta, fara jigodie ordinara :)). multe amintiri. cantam cu Andreea Stars are blind si radeam o gramada. in perioada aia am inceput sa vorbesc, mergeam acasa cu ele, cu Vio si Mada care ma enervau groaznic inainte sa le cunosc. la fel. mergeam zilnic acasa si radeam o gramada. intre timp la noi in clasa venise Mirela cu care am vorbit foarte tarziu.  in a unspea Anne care si-a dat seama ca nu e prea mare scofala daca sta in spate cu noi, ca nu prea mai invata, desi culmea aveam cele mai mari note, a plecat in prima banca cu Issa, pe care o categorisisem repede ca tocilara. statea mereu in banca si invata. apoi s-a schimbat. si langa mine a venit Maria. si atunci a inceput adevarata distractie. aproape ca o innebunisem pe aia de stiinte, iar Marica cred ca nu ne mai suporta prea mult. sigur. eram eu, andreea, maria si crisa. pana ne-a separat diriga. eu am trecut din ultima banca in prima. langa Aurelia. to be continued...

(sfarsitul partii intai)

Niciun comentariu: